Akhisar’ın merkez Ragıpbey Mahallesi 16 Sokak esnafları birlik ve beraberlik içinde kurulan iftar sofrasında oruçlarını açtı.Esnaflardan Kenan Yeşiloğlu yaptığı açıklamada; “Ramazan ayı nedeniyle esnaf arkadaşlarımızla sokağımızda iftar programı düzenledik. Birlik ve beraberlik içinde ailelerimizle işyerlerimizin önünde orucumuzu açtık. Ramazan ayının tüm halkımıza bereket ve bolluk getirmesini dileriz” dedi.
Gündem
Yayınlanma: 22 Mayıs 2019 - 23:23
Güncelleme: 23 Mayıs 2019 - 11:14
16 Sokak Esnafları İftarda Bir Araya Geldi
Ramazan ayı geldiğinde Akhisar’da birlik ve beraberliğin göstergesi komşuluk ilişkilerinin en önemli örneklerinden olan sokak iftarları da beraberinde geliyor.
Gündem
22 Mayıs 2019 - 23:23
Güncelleme: 23 Mayıs 2019 - 11:14















