Bizim Çocuklarımız Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi, Muharrem ayının 10. günü dolayısıyla aşure hayrı yaptı.25 Haziran Perşembe günü saat 11.30'da kurum bahçesinde gerçekleştirilen programa Akhisar Kaymakamı Mustafa Can, ilçe protokolü, kamu kurumlarının temsilcileri ve çok sayıda davetli katıldı.Etkinlikte kurumun kurucuları Mücahit Şahin ile Nilgün Şahin, davetlileri kapıda karşılayarak yakından ilgilendi. Kurum Müdürü İbrahim Görücü de gün boyunca konuklarla birebir ilgilendi.Paylaşma, dayanışma ve birlik beraberliğin simgesi olan aşure geleneğinin yaşatıldığı etkinlikte katılımcılara aşure ikram edildi. Samimi bir atmosferde gerçekleşen programda davetliler hem sohbet etme hem de Muharrem ayının manevi atmosferini birlikte yaşama fırsatı buldu.Etkinliğin sonunda kurum yönetimi, katılım sağlayan protokol üyeleri ve davetlilere teşekkür ederek bu tür sosyal ve kültürel etkinliklerin devam edeceğini ifade etti
Yerel Haberler
Yayınlanma: 26 Haziran 2026 - 22:51
BİZİM ÇOCUKLARIMIZ REHABİLİTASYON MERKEZİ'NDEN AŞURE HAYRI
Yerel Haberler
26 Haziran 2026 - 22:51
İlginizi Çekebilir














