Azerbaycan’ın başkenti Bakü’de düzenlenen Aerobik Cimnastik Avrupa Şampiyonası'nda yarışan, Akhisar ve Manisa’nın gururu, Ayşe Begüm Onbaşı, aynı takım Manisa Büyükşehir Belediyespor’lu arkadaşı Mehmet Ercoş ile çiftler kategorisinde Avrupa 2. olarak gümüş madalya kazandı. Bu madalya, Türkiye'nin Aerobik Cimnastik Büyükler Kategorisi'nde kazandığı ilk madalya olarak da tarihe geçti. Azebaycan'ın başkenti Bakü'de 24-26 Mayıs tarihleri arasında yapılan Aerobik Cimnastik Avrupa Şampiyonası'nda Türkiye, Manisa Büyükşehir Belediyespor’un sporcuları Ayşe Begüm Onbaşı ve Mehmet Ercoş’la Aerobik Cimnastik Büyükler Kategorisi'nde tarihinin ilk madalyasını kazandı. Şampiyonada ter döken Manisa Büyükşehir Belediyespor’unsporcuları Ayşe Begüm Onbaşı ve Mehmet Ercoş, çiftler kategorisinde gümüş madalya alarak önemli bir başarıya imza attı, Avrupa 2. oldu. Türkiye'nin ikinci olduğu yarışmada birinciliği Macaristan elde ederken, Romanya ise kürsüde üçüncü sırada yer aldı.
Spor
Yayınlanma: 26 Mayıs 2019 - 23:39
Güncelleme: 28 Mayıs 2019 - 14:50
AEROBİK CİMNASTİK'TE ÇİFTLERDE İLK KEZ AVRUPA 2.LİĞİNİ BEGÜM ONBAŞI VE MEHMET ERCOŞ KAZANDI
Azerbaycan’ın başkenti Bakü’de düzenlenen Aerobik Cimnastik Avrupa Şampiyonası'nda yarışan, Akhisar ve Manisa’nın gururu, Ayşe Begüm Onbaşı, aynı takım
Spor
26 Mayıs 2019 - 23:39
Güncelleme: 28 Mayıs 2019 - 14:50














