Manisa Büyükşehir Belediyesi, yaz aylarında halk sağlığını korumak ve haşere kaynaklı
olumsuzlukların önüne geçmek amacıyla vektörle mücadele çalışmalarını il genelinde
aralıksız sürdürüyor. Veteriner İşleri Dairesi Başkanlığı Vektörlerle Mücadele Şube
Müdürlüğü ekipleri, hava sıcaklıklarının yükselmesiyle birlikte ilaçlama çalışmalarını
yoğunlaştırırken, Akhisar'da 25 araç ve 35 personelle kapsamlı çalışma yürüttü.
Karasinek, sivrisinek ve diğer vektörlerin üreme alanlarını hedef alan ekipler; parklar, yeşil
alanlar, sokaklar, açık alanlar, sulak bölgeler ve risk oluşturan noktalarda planlı ilaçlama
uygulamaları gerçekleştiriyor. Gece ve gündüz sürdürülen çalışmalarla yaz mevsiminde
oluşabilecek olumsuzlukların önüne geçilmesi hedefleniyor.
Halk Sağlığı Önceliğimiz
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, vektörle mücadelenin halk sağlığını
doğrudan ilgilendiren temel belediyecilik hizmetlerinden biri olduğunu belirterek, "17
ilçemizin tamamında ekiplerimiz planlı ve kesintisiz şekilde görev yapıyor. Yaz boyunca
vatandaşlarımızın sağlıklı ve huzurlu bir ortamda yaşamlarını sürdürebilmeleri için ilaçlama
çalışmalarımızı bilimsel yöntemlerle ve belirlenen program doğrultusunda sürdüreceğiz.
Manisa'nın her noktasında aynı hizmet kalitesini sunmaya devam edeceğiz" dedi.
Çalışmalar Planlı Şekilde Sürdürülüyor
Vektörlerle Mücadele Şube Müdürü Veteriner Hekim Uğur Dilik ise çalışmaların il genelinde
program dahilinde yürütüldüğünü belirterek, “17 ilçemizde ilaçlama uygulamalarımızı planlı
şekilde sürdürüyoruz. Vatandaşlarımızın sağlığı için sinek ve diğer haşerelerin üreme
alanlarını düzenli olarak ilaçlıyor, gerekli tüm noktalarda mücadelemize aralıksız devam
ediyoruz” ifadelerini kullandı.
Yerel Haberler
Yayınlanma: 28 Haziran 2026 - 18:12
Büyükşehir Vektörle Mücadelesini Gece Gündüz Sürdürüyor
Yerel Haberler
28 Haziran 2026 - 18:12
İlginizi Çekebilir












