Mektubunda, "Ben 7 yaşındayım. Mehmet Suphi Egemen İlkokulu 1-D sınıfında okuyorum. Okuma yazmayı öğrendiğim için size bu mektubu yazmak istedim. Sizi hiç tanımasam da sizleri çok seviyorum" ifadelerine yer veren Hamza, İl Müdürü Yunus Öztürk'ün Kurban Bayramı'nı da kutladı.Minik Hamza'nın samimi satırlarının yer aldığı anlamlı mektuba duyarsız kalmayan Manisa Gençlik ve Spor İl Müdürü Yunus Öztürk, Hamza Yetkin Yağız'a cevap mektubu yazdı. Öztürk ayrıca Hamza ve sınıf arkadaşlarına çeşitli hediyeler göndererek, öğrencilere başarılarla dolu bir eğitim hayatı temennisinde bulundu.Hamza'nın mektubunu büyük bir mutlulukla okuduğunu belirten İl Müdürü Yunus Öztürk, "Bir öğrencimizin okuma yazmayı öğrendikten sonra ilk mektubunu bizlere yazması bizleri son derece mutlu etti. Bu güzel duyguya vesile olan Hamza evladımızı, ailesini ve öğrencilerimizin yetişmesinde büyük emekleri bulunan sınıf öğretmenlerimizi gönülden tebrik ediyorum. Çocuklarımızın bu yaşta sevgiyle, samimiyetle ve özgüvenle kendilerini ifade etmeleri bizler için çok kıymetli" dedi.Bu kapsamda Manisa Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Eğitim Şube Müdürü Orçun Sarıgül, 75. Yıl Gençlik Merkezi Müdürü Turgut Ergin ve gençlik liderleri, Mehmet Suphi Egemen İlkokulu 1-D sınıfı öğrencilerini ziyaret etti. Ziyarette, İl Müdürü Yunus Öztürk tarafından gönderilen hediyeler öğrencilere takdim edildi.Programda gençlik liderleri tarafından öğrencilere yönelik çeşitli etkinlikler düzenlendi. Etkinliklerde keyifli anlar yaşayan minik öğrenciler, kendilerine gönderilen hediyeler ve gerçekleştirilen ziyaret dolayısıyla büyük mutluluk yaşadı.
Eğitim
Yayınlanma: 25 Haziran 2026 - 14:06
Minik Hamza'nın İlk Mektubuna İl Müdürü Öztürk'ten Anlamlı Cevap
Mektubunda, "Ben 7 yaşındayım. Mehmet Suphi Egemen İlkokulu 1-D sınıfında okuyorum. Okuma yazmayı öğrendiğim için size bu mektubu yazmak istedim. Sizi hiç tanımasam da sizleri çok seviyorum" ifadelerine yer veren Hamza, İl Müdürü Yunus Öztürk'ün Kurban Bayramı'nı da kutladı.
Eğitim
25 Haziran 2026 - 14:06














