“Oğuzhan bize gelmezse biz ona gideriz!“diyerek yola çıktığımız evde eğitim hizmeti alan ŞEHIT ALI AKSOY ORTAOKULU öğrencisi Oğuzhan Demirtaş, eğitim yolculuğunu başarıyla tamamlayarak mezuniyet sevincini yaşadı.ÖğrenciNİN evinde düzenlenen düzenlenen mezuniyet programına Akhisar İlçe Millî Eğitim Müdürü Mükremin Karasu,İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Murat Keskin,okul müdürleri, öğretmenler ve ailesi katıldı. Oğuzhan’ın eğitim yolculuğunda emek veren Türkçe Öğretmeni Eyüp İnci, Fen Bilimleri Öğretmeni Güneşer Kumanovalı,Matematik Öğretmeni Ayça Menteş, İngilizce Öğretmeni Müge Çelik de bu anlamlı günde öğrencilerinin mutluluğunu paylaştı.Azmi, kararlılığı ve öğrenme sevgisiyle hepimize örnek olan Oğuzhan’ı yürekten tebrik ediyor, geleceğinin sağlık, mutluluk ve başarılarla dolu olmasını diliyoruz.
Eğitim
Yayınlanma: 25 Haziran 2026 - 16:55
Azmin ve başarının gurur dolu hikâyesi…
Eğitim
25 Haziran 2026 - 16:55














